Na pewno zdarzyło się wszystkim choć raz mieć dostęp do instrukcji, ważnych dokumentów czy dokumentacji technicznej w języku obcym. Być może zdarzyło się i tak, że konieczne stało się fachowe przetłumaczenie dokumentów. A gdzie zlecimy takie usługi? Oczywiście w dobrym i polecanym biurze tłumaczeń na Śląsku. Atutem będzie z pewnością dostępność darmowej wyceny tłumaczeń. Z tej skorzystać mogą wszyscy zainteresowani. A warto. Jak to zrobić?
Przesłanie dokumentu to podstawa
W profesjonalnie działającym biurze tłumaczeń pierwszym krokiem nawiązania współpracy jest przesłanie przez zlecającego skanu dokumentu do przetłumaczenia. Wszystko po to, by doświadczony tłumacz mógł zapoznać się z treścią dokumentu i przygotować ofertę wyceny swojej pracy. Oczywiście zdarza się i tak, że niektóre zlecenia są niezwykle pilne – by im sprostać, konieczny stale się kontakt telefoniczny z biurem tłumaczeń. Wówczas można też z pewnością mówić o nieco wyższych opłatach za przygotowanie tłumaczenia „ na cito”.
Oferta podstawą do zamówienia
Przed ostatecznym złożeniem zamówienia przez klienta, konieczne staje się zapoznanie z wcześniej przesłaną przez tłumaczy ofertą. Jeśli klient akceptuje ją w całości, powinien zrobić to czym prędzej. Tym bardziej, że od momentu akceptacji (czyli złożenia zamówienia), tłumacze mogą przystąpić do wykonywania swojej pracy.
Zamówienie gotowe do odbioru
Zaakceptowanie darmowej wyceny tłumaczeń na Śląsku to wyrażenie zgody na realizację zamówienia. To sprawnie i szybko otrzymamy nawet bez konieczności wychodzenia z domu – wystarczy, że zajrzymy na skrzynkę e-mailową i odczytamy stosowną wiadomość od pracowników biura tłumaczeń. Otwierając ją będziemy mieć pewność, że tłumaczenie zawarte w jej treści będzie przygotowane w pełni profesjonalnie i fachowo. Do tego otrzymamy także gwarancję na przygotowane tłumaczenie. To wiele dla tych osób, które zamawiają specjalistyczne tłumaczenie techniczne i zależy im na czasie i gwarancji rzetelności wykonanego tłumaczenia ważnej dokumentacji.